Turunduse assistent

Turunduse assistent on sinu firma
silmad, kõrvad ja hääl

Kui ideid on rohkem kui aega ja postitused ning reklaamid lükkuvad aina edasi, siis on aeg kaasata turundusassistent. Meie assistent aitab sul hoida turundustegevused järjepidevana – ilma stressita ja ilma vajaduseta palgata täiskohaga spetsialisti.

 

oma-firma-sotsiaal-meedia-haldus

Meie assistendid on väljaõppega ning neil on tagalas kogenud turundusmentor, kes aitab väljamõelda kampaaniaid ning koostab eelarveid ja turundusplaane

Tasuta proovikuu

Koostöö alustamine ei tähenda pikka lepingut. Alusta proovikuuga – loome esimese sisukava, testime sobivust ja töötame välja just sulle sobiva rütmi. Kui klapib, jätkame – kui mitte, oled vähemalt saanud endale sobiva keskkonna ja liikunud sammukese edasi.

Tänapäeva ettevõtluses ei piisa ainult heast tootest või teenusest – tuleb ka nähtav olla. Siin tulebki appi meie turundusassistent, kes aitab sul olla kohal, kuulda, mis turul toimub, ja rääkida nii, et sind kuulatakse.

  • Ta on justkui su ettevõtte silmad, mis jälgivad trende ja turuliikumisi. Ta aitab hoida su brändi visuaali värskena, sisu sisukana ja tooniga, mis kõnetab sinu sihtrühma.
  • Ta on su kõrvad, mis kuulavad, mida kliendid ütlevad – ja mida nad ei ütle. Ta märkab, mida teevad konkurendid, ja toob sulle tagasipeegelduse, et saaksid teha nutikamaid ja ennetavamaid otsuseid.
  • Ja muidugi – ta on ka sinu hääl. Hääl, mis väljendab sinu väärtusi, loob usaldust ja kasvatab nähtavust. Hääl, mis ei karju, vaid kõnetab.

Kuidas hoida klientide meeled erksad

1. Silmad – visuaalne esmamulje loeb

Inimese aju töötleb visuaalset infot kiiremini kui sõnu. Seetõttu on su visuaalne identiteet – logo, värvid, fotod, kujundused – justkui esimane visioon, mis määrab ära, kas potentsiaalne klient üldse jääb sind kuulama. Meie aitame tagada, et see esmamulje oleks professionaalne, sihtrühma kõnetav ja usaldust loov.

2. Kõrvad – turu ja klientide kuulamine

Targad otsused sünnivad kuulamisest. Kui tead, mida kliendid küsivad, millest nad räägivad või mida nad ootavad, saad pakkuda paremat teenust ja olla nende mõtetes alati sammu võrra ees. Meie turundusassistent jälgib vestlusi, tagasisidet ja turutrende ning toob sulle selge ülevaate – justkui info, mis muidu jääks vaikselt taustale.

3. Hääl – selge ja järjepidev sõnum

Kui ettevõttel on oma selge hääl, muutub see äratuntavaks. See on viis, kuidas inimesed sind „kuulevad“ – kas läbi postituste, kodulehe, uudiskirjade või reklaamide. Me aitame sul leida ja hoida seda häält nii, et see oleks inimlik, kaasav ja järjepidev. Hääl, mis ei ole pealetükkiv, vaid viisaks, eneskindel ja loob kontakti.

Kuidas meiega liituda?

Oma-firma-tugi-teenused-koolitused-raamatud-mentorlus

Üksi saab kiirelt. Koos jõuame kaugemale.

Liitumine ei tähenda, et peaksid kõik ohjad käest ära andma. Vastupidi – me pakume sulle tuge ja süsteemi, et saaksid teha täpseid ja adekvaatsed otsused

Klientidelt laekunud päringute põhjal

Korduma Kippuvad Küsimused

Kui kaua läheb aega, et asi käima läheks?

Tavaliselt 1–2 nädalat. Selle aja jooksul kaardistame su brändi, koostame esimesed postitused, lepime kokku stiilis ja protsessides. Kui soovid, võime alustada ka prooviperioodiga.

Kas ma saan ise midagi lisada või muuta?

Muidugi! Meiega töötamine on koostöö. Saad üle vaadata postitused enne avaldamist ja vajadusel teha täiendusi. Meie eesmärk on, et su brändi hääl oleks ehe ja sinulik.

Miks tasub turundusteenust sisse osta?

Selleks, et sul oleks kindlus, et turunduseks vajalik sisu sünnib regulaarselt ja kvaliteetselt – isegi siis, kui sul endal on kiire. Meie tegeleme sellega, et sinu tooted / teenused oleksid kajastatud õige sõnumina ning nähtavad  vajalikule sihtrühmale.

Mida tähendab sotsiaalmeedia haldus?

Me loome koos sinuga strateegia, kirjutame tekstid, kujundame visuaalid, ajastame postitused ning jälgime ka tulemusi. See on läbimõeldud ja järjepidev tegevus, mitte lihtsalt juhuslik sisuloome.

Millistes kanalites te toimetate?

Töötame kõige levinumates kanalites: Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok. YouTube Aitame valida just need, mis sobivad sinu sihtrühmale – pole vaja igal pool olla, vaid olla targalt kohal.

Kui tihti te postitate?

Sõltub kokkuleppest ja vajadustest. Tavaliselt 2–3 postitust nädalas, aga vajadusel ka rohkem. Oluline on järjepidevus, mitte kogus – sisu peab olema aktuaalne ja kõnetama, mitte lihtsalt olemas olema.